روانشناس

روانشناس, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

روانشناس

بهرام پروهان

شماره مشاوره کرج: روان‌درمانی متشکل از یک متخصص و مشاوره روان‌شناسی است که به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات عاطفی، روان‌شناختی و رفتاری مقابله کنند و از طریق این مداخله، ابزارهایی را در اختیار بیماران خود قرار دهند تا از آنچه برایشان اتفاق می‌افتد آگاه و تأمل کنند و علاوه بر آن بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشند.

شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

با این کار مشاور تغییرات عمیقی را در طرز تفکر ایجاد می کند، شخصیت را بازسازی می کند و کیفیت زندگی فرد را بهبود می بخشد. اگر به دنبال شماره مشاوره در کرج هستید می توانید ازطریق گوگل مراکز مختلفی را پیدا کنید. با شماره گیری شماره تلفن ما می توانید یک‌ نوبت حضوری یا آنلاین برای خود به راحتی رزرو کنید.

مرکز مشاوره تلاس

حمایت عاطفی با مشاوره روانشناسی

روان درمانی فقط یک مشاوره پزشکی نیست، بلکه شامل ایجاد رابطه اعتماد، همکاری و تفاهم بین متخصص و بیمار است. به این ترتیب فرد مبتلا می‌تواند با آزادی کامل خود را در مورد خود، نگرانی‌ها، احساسات، ترس‌ها، تجربیات، تجربیات سرکوب‌شده، باورها و هر موضوع دیگری که می‌خواهد به آن بپردازد بیان کند. بنابراین، زمانی که شروع به رها کردن بار عاطفی خود می کنید، احساس آرامش می کنید و روانشناس به شما کمک می کند تا استراتژی هایی را برای مقابله با مشکلاتی که بر شما غلبه کرده است ایجاد کنید. به عبارت دیگر، شما نه تنها متخصصی خواهید داشت که مایل به گوش دادن به شما است، بلکه یک متحد نیز خواهید داشت که در مواقع سخت به شما کمک خواهد کرد.شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

ترویج  خودشناسی با کمک مشاوره روانشناسی

نگاه کارشناسانه روانشناس به بیمار کمک می کند تا جنبه هایی از خود را که نمی دانسته و یا از آنها بی اطلاع بوده است، بشناسد و کشف کند. با این کار می توانید او را به سوی خودشناسی سوق دهید تا مسیر واقعی و انگیزه های عمیق خود را بیابد و در نتیجه به دنبال ابزاری برای رسیدن به اهدافی باشید که در فراموشی رها کرده است. علاوه بر این، روان درمانی به فرد کمک می کند تا محدودیت ها، ضعف ها، نقاط قوت و فرصت های خود را بشناسد. پس اگر به دنبال تقویت شخصیت خود هستید با شماره مشاوره ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره ابزارهایی برای مدیریت تضادها فراهم می کند

هر فرد راه های خاصی برای رسیدگی و حل تعارض دارد. با این حال، یک روانشناس راهی برای توضیح مزایای در نظر گرفتن ابزارهای جدید برای مدیریت مناسب تعارض پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، هر مشکلی نیاز به راه‌حل‌ها و روش‌های متفاوتی دارد، بنابراین روان‌شناسی تکنیک‌های لازم را برای رسیدگی به هر یک از آن‌ها با توجه به پیچیدگی و اهمیت آن‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین، یک مشاور در رشته روانشناسی به بیمار در سطح فردی و اجتماعی کمک می کند.

مشاوره به شما امکان می دهد برای مشکلات راه حل پیدا کنید

یکی از رایج ترین دلایل برای کمک گرفتن از حرفه ای، ندانستن چگونگی رهایی از موقعیت های ناامیدکننده و دردناک است. روان درمانی جایگزینی برای شکستن دیوارهای عاطفی و مشکلاتی می شود که از ادامه زندگی بیمار جلوگیری می کند. بنابراین، همانطور که قبلا توضیح دادیم، روان درمانی نه تنها ابزاری را برای حل مشکلات فراهم می کند، بلکه به ما امکان می دهد مسیری را پیدا کنیم که به بهترین وجه با شخصیت و نیازهای بیمار سازگار است.

مشاوره ما در کرج به رفع اختلالات احتمالی کمک می کند

بسیاری از ترس‌ها، نگرانی‌ها و تجربیات به اضطراب، استرس و حتی فوبیا تبدیل می‌شوند، اما اگر فرد به موقع به روان‌درمانی مراجعه کند، می‌توان از همه این‌ها اجتناب کرد یا حداقل به اصلاح آن کمک کرد. با کمک متخصص، بیمار می‌داند که چگونه احساسات خود را مدیریت کند و راه‌های جایگزینی برای بهبود وضعیت خود پیدا کند، مانند ورزش، مراقبه، خواندن کتاب یا هر فعالیتی که برای وضعیت مورد نظر مفید است.

مشاوره روانشناسی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد

روانشناس همچنین ابزارهایی را در اختیار بیمار قرار می دهد تا خود را بپذیرد، برای خود ارزش قائل شود و اراده لازم برای تغییر را داشته باشد. به این ترتیب، سلامت روان شما به طور مثبتی تحت تأثیر قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که آرامش ذهنی پیدا کنید و روی آنچه مهم است تمرکز کنید. بنابراین، به پیشرفت شما در محل کار نیز کمک می کند و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

مشاوره با مرکز ما در کرج محرمانه است

طبق آیین نامه اخلاقی و اخلاقی کالج روانشناسان، متخصص باید حرفه ای بودن و محرمانه بودن کامل تمام موارد ذکر شده در مشاوره را تضمین کند. بنابراین، هر درمان روان‌شناختی رازی بین روان‌شناس و بیمار خواهد بود، که چارچوبی رابطه‌ای را فراهم می‌کند که در آن می‌توان آسیب‌ها، ترس‌ها و مشکلات بسیار صمیمی را بدون دروغ و آشکارا درمان کرد. پس برای بهره گیری از فواید مشاوره روانشناسی با شماره تلفن ما در کرج تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: